.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنراني سردار اعلايي در يادواره 176 شهيد رستمكلا

سردار حسين علايي عصر ديروز در يادواره 176 آلاله سرخ حوزه الغدير رستمكلاي اين شهرستان با اشاره به عزت و عظمت ايران اسلامي در 30 سال گذشته خاطرنشان كرد: رسيدن به جايگاه تنها كشور توليد كننده و صادر‌كننده بالقوه در حوزه قدرت دفاعي و صنعتي خاورميانه را مرهون شهداي اين مملكت هستيم و تفكر و روحيه بسسيجي و شهادت بزرگ‌ترين دستاورد اين نظام مقدس است.
وي با بيان اينكه آمريكايي‌ها با راه‌اندازي مسابقه تسليحاتي در جهان و صرف سالانه 716 ميليارد دلارهزينه نظامي، تمام دنيا و بيشتر از همه خود را دچار بحران اقتصادي كرده‌اند، اظهار داشت: اوباما رئيس جمهمور جديد آمريكا كه با وعده ايجاد تغييرات‌ روي كار آمد، برنامه چهار ساله خود را به نصف رساندن كسري بودجه هزار و 200 ميليارد دلاري اعلام كرد و اين نشان‌دهنده نظام متزلزل آمريكايي است.
سردارعلايي كشته شدن يك ميليون عراقي پس از ورود آمريكايي‌ها به منطقه و برجاي ماندن 900 هزار كودك يتيم و درماندگي صدها هزار زن بي‌پناه را نتيجه خودخواهي سردمداران اين حكومت‌ها دانست و گفت: در جنگ ايران و عراق نيز اين كشور عراق بود كه بيشترين كشته را داد اما مي‌بينيم كه هيچ ‌گاه براي كشته‌هاي خود يادواره نگرفتند چرا كه اين كشته‌هاي در راه خدا هستند كه سزاوار تقدير و ستايش هستند و در هيچ كجاي جهان يادواره‌هاي اين چنيني برگزار نمي‌شود.
‌وي قدرت عظيم شهدا را در اين دانست كه آنها داوطلبانه، با شناخت و نه اتفاقي به ميدان جنگ عليه باطل رفتند و عارفانه در زمان آرزوي شهادت به اين درجه رسيده‌اند.
اين يادگار دوران دفاع مقدس‌ قدرت ايمان را خط شكن جبهه‌ها توصيف كرد و گفت: ايمان، قدرتي بازدارنده است و جبهه‌اي كه با لبيك به فرمان امام راحل تشكيل شد، دانشگاهي شد كه در آن اخلاق و ايمان حرف اول و آخر را مي‌زند و به همين خاطر رزمندگان اسلام، راه عرفان چند ساله را يك شبه پيمودند و سخت‌ترين خط‌ها را شكستند.
علايي به تجاوزگري‌هاي اخير رژيم صهيونيستي به لبنان و غزه اشاره و خاطرنشان كرد: تئوري اسلام و انقلاب ايران موجب شد تا روياي از نيل تا فرات (ازمصر تا عراق) پيشرفتي نكند و اين رژيم منحوس با سرافكندگي از خاك لبنان بيرون رود و حتي در محدوده خود هم نتواند به راحتي اعلام نفوذ كند.
وي با بيان اينكه پيروان واقعي اسلام مرارت‌هاي زيادي كشيدند، به براندازي نظام‌هاي سلطنتي و طاغوتي اشاره و تصريح كرد: تبديل نظام سلطنت به نظام الهي از سوي پيامبر(ص) و روي كار آمدن نظام خلافت پس از پيامبر(ص) و سپس آغاز نظام امامت با رهبري حضرت علي (ع) و دوباره نظام سلطنت و سرانجام حكومت اسلامي كه برپايه خواسته‌هاي مردم محقق شد، سلسله‌اي بود كه پس از 1400 سال از غربت اسلام به جايگاه واقعي خود رسيد و اسلام تنها راه نجات بشريت براي ابديت شد.
علايي‌ تربت پاك شهيدان را ملجا و محل نذر و نياز ادامه‌دهندگان راه آنان و شهدا را عامل قدرت هر منطقه و محله از كشور دانست و اظهار داشت: در مجالس شهدا بايد با فكر و رفتارآنان با رفقا و دوستان خود پيمان ببنديم كه در ادامه راهشان بكوشيم.
وي در پايان با اشاره به ريشه تفكر اسلامي در حوزه اجتماعي از ديدگاه حضرت علي (ع) گفت: همواره ياور مظلوم و دشمن ظالم باشيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.